Storitve upravnika zajemajo stanovanjske storitve, organizacijo vzdrževanja stanovanjske hiše ter funkcionalnega in skupnega funkcionalnega zemljišča in skrb za nemoteno obratovanje stanovanjske hiše, skladno s 24. členom stanovanjskega zakona.

  • organizacijske,
  • pravne,
  • finančne,
  • administrativne,
  • tehnične,
  • plansko-programske storitve za upravljanje in
  • dodatne storitve po dogovoru

Organizacijsko administrativna opravila

  • Pridobitev, nastavitev, ureditev ter ažuriranje evidenc o lastnikih, pooblaščenih zastopnikih, najemnikih stanovanj in poslovnih prostorov v večstanovanjski hiši.
  • Pridobitev, nastavitev in ažuriranje evidenc o stanovanjih, poslovnih prostorov, skupnih prostorih, delih, objektih in napravah stanovanjske hiše, garaže, hišniških stanovanjih in funkcionalnih zemljiščih.
  • Pomoč lastnikom pri pripravi pogodbe o urejanju medsebojnih razmerjih v zvezi z upravljanjem.
  • Dajanje informacij upravnim organom, pristojnim za vodenje registra stanovanj za nastavitev evidence in o spremembah glede gradnje, prenove, vrednosti, površine, števila prostorov, idealnem deležu ter vrsti stanovanja in višini najemnin, če gre za najemno stanovanje.
  • Dajanje informacij lastnikom in uporabnikov stanovanj in poslovnih prostorov.
  • Arhiviranje vse dokumentacije.
  • Organiziranje lastnikov, priprava sestankov, informiranje in pomoč pri odločanju.
  • Koordiniranje in spremljanje izvajanja sprejetih odločitev ter obveščanje lastnikov.

Tehnično strokovna opravila

  • Pregled stanovanjske hiše in funkcionalnega zemljišča ter zbiranje podatkov o potrebnih vzdrževalnih delih in prenovi.
  • Izdelava programa vzdrževalnih del (letnega in srednjeročnega) stanovanjske hiše in funkcionalnega zemljišča, organiziranje obravnave programa ter njegove verifikacije po lastnikih.
  • Objava del in zbiranje ponudb, cenikov, predračunov.
  • Izdaja naročil za manjša vzdrževalna dela.
  • Izbor najugodnejšega ponudnika za večja vzdrževalna dela.
  • Pridobitev ustreznih soglasij in dovoljenj za izvajanja vzdrževalnih del.
  • Priprava in sklepanje pogodb o izvajanju večjih vzdrževalnih del in dolgoročnih pogodb o servisiranju (redna servisna dela na skupnih delih in napravah).
  • Nadzor pri izvajanju del.
  • Količinski in kakovostni prevzem izvršenih večjih del in prenove.
  • Organizacija odprave morebitnih napak v času garancijske dobe.
  • Izdelava poročil (polletnih, letnih) o izvedenih vzdrževalnih delih.
  • Organizacija nujnih intervencijskih vzdrževalnih del, sprejem obvestil in ogled dejanskega stanja, izdaja naročil in organiziranje takojšnje sanacije stanja.
  • Prijavljanje morebitnih škod na skupnih prostorih, objektih, delih in napravah, ki se krijejo iz naslova pogodb z zavarovalnicami in organiziranje komisijskih ogledov.
  • Organiziranje odprave škode ali vzpostavitev v prvotno stanje.
  • Priprava zahtevka za refundacijo nastale škode.

Finančno računovodska in knjigovodska opravila

  • Ugotavljanje finančnih obveznosti, razdelitev stroškov, v skladu s pogodbo o upravljanju, izdelava in dostava obračunov.
  • Inkaso obveznosti lastnikov in najemnikov.
  • Opominjanje dolžnikov in izterjava obveznosti.
  • Evidentiranje akontativnih in drugih prihodkov po virih ter poravnava obveznosti.
  • Vodenje knjigovodstva in finančnega poslovanja.
  • Izdelava zakonsko določenih obračunov in bilanc.
  • Priprava potrebnih podatkov za sklenitev pogodbe o zavarovanju skupnih delov in naprav objekta.
  • Priprava podatkov za sodno izterjavo obveznosti.
  • Blagajniško poslovanje.
  • Izdelava obračuna obveznosti in vplačil upravljanja s stanovanjsko hišo in priprava poročil o finančnem poslovanju stanovanjske hiše.
  • Izdelava poročil in informiranje lastnikov o finančnem in materialnem poslovanju hiše, najmanj enkrat letno.
  • Sklepanje pogodb o izvajanju storitev.
  • Obveščanje lastnika o neplačanih terjatvah najemnika kot podlage za odpoved najemnega razmerja

Pravno-premoženjska opravila

  • Zastopanje lastnikov v sodnih in upravnih zadevah (obseg pooblastil za zastopanje se dogovori s pogodbo med lastniki in upravnikom).
  • Zbiranje in priprava podatkov za tožbe in izvršilne predloge na sodišču.
  • Sestava in vlaganje mandatnih tožb in izvršilnih predlogov zaradi sodne izterjave neporavnanih obveznosti v zvezi z uporabo ali upravljanjem s stanovanjsko hišo.
  • Posredovanje dokumentacije odvetniku za izvedbo postopkov pred upravnimi organi in sodiščem.
  • Dajanje informacij v zvezi s postopki na zahtevo lastnikov stanovanjske hiše.
  • Vodenje evidenc pravnomočnosti sklepov sodišča in izvršljivosti odločb.
  • Vodenje evidenc izvršb.
  • Priprava poročila o rezultatih izterjav.
  • Obremenitev lastnika s stroški postopka sodne izterjave najemnine in drugih stroškov, ki jih najemnik ni plačal.
  • Pravna pomoč v zvezi z urejanjem medsebojnih razmerij in izvajanjem sklenjenih pogodb.
  • Zbiranje in evidentiranje podatkov o interesentih za preureditev skupnih prostorov oziroma za nadzidavo, dozidavo, prezidavo.
  • Priprava pogodbe o soglasju solastnikov skupnih prostorov o njihovi preureditvi oziroma nadzidavi, dozidavi, prezidavi ter organizacija podpisa pogodbe vseh solastnikov.
  • Priprava in izvedba sprememb pogodbe o upravljanju zaradi sprememb solastniškega deleža kot posledica sprememb skupnih prostorov ali nadzidave, dozidave in prezidave v povečano etažno lastnino.
  • Svetovanje in pomoč pri urejanju medsebojnih razmerij v stanovanjski hiši in vzdrževanju skupnih delov in naprav, funkcionalnega zemljišča.

Dodatne storitve po dogovoru:

  • vrednotenje nepremičnin: ugotovljanje vrednosti stavbe in njenih posameznih delov na podlagi veljavnih pravilnikov;
  • priprava pogodbe med lastniki: urejanje medsebojnih razmerij lastnikov v zvezi z upravljanjem skupnih prostorov, objektov, delov in naprav ter funkcionalnega zemljišča nepremičnine ter priprava in izvedba sprememb pogodb o upravljanju zaradi sprememb solastniškega deleža kot posledica sprememb skupnih prostorov ali nadzidave, dozidave in prezidave v povečano etažno lastnino;
  • vpis nepremičnin v zemljiško knjigo: zbiranje naročil, pregled vpisa nepremičnine v zemljiški knjigi in na Geodetski upravi RS, zbiranje in pregled dokumentacije, naročilo za odmero stavbišča ali gradbene parcele objekta, izdelava etažnih načrtov, izdelava predloga vpisa v zemljiško knjigo za objekt, pregled izvirne dokumentacije, izdelava vzpostavitvene listine po 234. členu Zakona o zemljiški knjigi, oddaja predlogov na sodišče, reševanje zadev na poziv sodišča, arhiviranje dokumentacije po objektih